Camp Rock 2 till Kanal 5?



Vissa grät, andra somnade, alla blev småkära i Nick Jonas när delar av kanal5.se-redaktionen fick se Camp Rock 2 i eftermiddags. Fyra månader före alla andra! (bara för att rubba in det ordentligt...)

Här är bröderna Jonas och Demi Lovato tillbaka på rocklägret för en andra sommar, bara för att upptäcka att konkurrerande Camp Star slagit upp portarna alldeles över sjön. Det råder väl ingen tvekan om att Mitchie Torres och hennes posse ska visa motståndarna vem som regerar. Rockar bäst som rockar sist, visst?

Lite osäkert vad jag får och inte får avslöja för att inte få arga amerikanska toppadvokater efter mig. Dock var vi ju alla överens om att det här kommer bli en absolut succé bland dem som är hälften vår ålder, dvs mitt i målgruppen för en sprakande tonårsmusikal. Det jag kan berätta är att det blir världspremiär på Disney Channel den 13 juli. Och än viktigare, Camp Rock 2 kommer att visas i Kanal 5 senare i höst! Stay tuned.

Text: Kanal 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0