Kev vill bli pappa!


Foto: STELLA PICTURES, ALL OVER PRESS

Kevin Jonas
gifte sig fem dagar före jul förra året med Danielle Deleasa under ett sagobröllop, komplett med slott, en förtrollad skog och en glassko. Nu berättar Kevin om äktenskapet.
— Jag älskar att vara gift. Jag är med min bästa vän varje dag och kommer hem efter jobbet och känner att jag har någon att prata och umgås med, en person som alltid finns där för mig. Det är fenomenalt. Helt underbart, berättar Kevin för Just Jared Jr.
Rykten om att paret hade problem kom i februari när de sågs bråkande men de ryktena dementerades fort. Nu hävdar källor att de väldigt snart kommer att skaffa barn.
— Kevin vill bli pappa nu. Han har till och med funderat ut barnnamn, avslöjar en källa för National Enquirer.
Källa: MSN Starlounge

Vad tycker ni? Är Kevin för ung för att bli pappa eller borde han bli det?

Kevin Jonas


Kommentarer
Postat av: Ch

Jeg tipper du er Jonas brothers fan! :)

2010-04-24 @ 16:55:22
URL: http://www.chh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0