Nick räddade Miley's liv!

Miley Cyrus berättade till en tidning att Nick Jonas och hans kamp med diabetes räddade hennes liv. Det är därför hon kysste sitt halsband hon fick av Nick ( hans diabetes halsband ) i 7 Things musikvideo..

Miley berättar: "Jag var på turné med Jonas Brothers förra året och jag höll bli riktigt sjuk. En natt kom Nick förbi i mitt rum och jag mådde inte bra alls. Han föreslog att jag skulle testa mitt blodsocker som han alltid gör, eftersom han är diabetiker. Det gjorde jag, och mitt blodsocker var väldigt lågt, det var väldigt illa! Efter det gick jag till min läkare för kolla upp de. Jag fick diagnosen hypoglykemi, vilket innebär att mitt blodsocker alltid är riktigt lågt och jag kunde inte få det tillbaka upp"

"Jag blev mycket mer medveten om den mat jag åt, för vad jag åt innan var ganska dåligt för mig. När jag är på turné kan de bli dåligt. Jag satsar så mycket på scenen att jag blir riktigt tunn! Ibland känner jag mig överväldigad och att kan det bli för mycket. När jag hade tid att äta så åt jag väldigt fort vilket inte var bra för min kropp, speciellt inte med den maten jag åt. När det händer, gör jag ett försök att bara äta hälsosam mat och koppla av med övningen. Att seNick förvalta hans diabetes genom åren har varit en stor inspiration för mig. Det känns som, om Nick Jonas kan göra det, jag kan också! Jag måste hålla på och sätta på ett modigt ansikte ""Jag var på turné med Jonas Brothers förra året och jag höll bli riktigt sjuk. En natt kom Nick förbi i mitt rum och jag mådde inte bra alls. Han föreslog att jag skulle testa mitt blodsocker som han alltid gör, eftersom han är diabetiker. Det gjorde jag, och mitt blodsocker var väldigt lågt, det var väldigt illa! Efter det gick jag till min läkare för kolla upp de. Jag fick diagnosen hypoglykemi, vilket innebär att mitt blodsocker alltid är riktigt lågt och jag kunde inte få det tillbaka upp "
Källa: Makeawawe.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0