Nytt avsnitt ute! :)

Ett nytt avsnitt av Jonas Brothers - Living the dream är ute nu! ♥


Kommentarer
Postat av: Ronya

ny tävling på min blogg nu:)

Du ska bara gissa vilka dem 2 personerna som gömmer sig bakom den censurerade rutan. Och glöm inte förklara varför du tror att det är dem.



Bäst anledning vinner länk, så se till att ansträng dig :)



Länk till tävlingen:

http://makeawave.blogg.se/2010/april/ny-tavling-vilka-ar-det-som-gommer-sig.html#comment



sv: aa gud ja :)

jag hade ju bokat biljetter förut, 30 oktober, glömmer aldrig! men nee, då kommer dem inte :/

vet du att jag ska typ vara med på living the dream ?

för jag åkte ju till paris och såg dem och dem som filmade mig och mina kompisar när vi snackade om jonas sa att dem var ifrån living the dream . Så vi ba: YESSS!!!!!!!!!! :D hehe !

2010-04-19 @ 22:56:29
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0